Trisslotter hitåt vetja!

Efter att ha läst om Per Jodenius polare med raffseten och hur det egentligen hängde ihop har jag börjat misstänka att den unge ex-politikern lider av masochistiska drag. Borde han inte nappat på partiets erbjudande om att resa låååångt bort när ”spionhistorien” drog igång istället för att envist fortsätta misshandla sin image? 

Szut tycker förstås att jag mest är avundsjuk. Killen fick ju en trisslott och uppenbarligen tyckte Evas underkläder att hans blogg var tillräckligt intressant för att höra av sig till honom. Där rök Szuts iPhone … även om han säkert har en poäng.  

Nåväl, fram med trisslotterna bara så ska jag berätta om häftiga bilar,  heta operativsystem och snygga kläder eller andra kampanjer som mina polare nappat på. Oj, där förtjänade jag visst en Ålandskryssning också …  

LC

Kommentera

